VII ENCUENTRO DE REDES CRISTIANAS
23 y 24 de octubre de 2021

 

El pasado sábado 26 de abril tuvo lugar en Santiago de Compostela la Asamblea de la Coordinadora de Crentes Galeg@s. En ella nos reunimos miembros de comunidades cristianas de base de las zonas de A Coruña, Vigo, Santiago y Lugo para reflexionar sobre las “Actitudes y acciones de rebeldía de nuestros grupos y comunidades”.
Después de revisar nuestras vidas y las de nuestros colectivos a la luz de las “Rebeldías de Jesús de Nazaret”, renovamos nuestros compromisos de colaborar en la transformación de la sociedad en esta hora de rebeldías tan necesarias. Entre otras, queremos destacar especialmente dos:
1. Denunciamos que la situación actual de crisis económica fue provocada por el sector financiero del capitalismo y agrandada y extendida por la aplicación de políticas restrictivas y de control del gasto público por parte de la Unión Europea, que son la causa del sufrimiento de millones de personas y familias empobrecidas por estas decisiones. Por eso, ante las próximas elecciones europeas, pedimos a la ciudadanía que participe pero que no vote a ninguno de los partidos que han apoyado este tipo de políticas.
2. De cara a uno reparto justo de la riqueza que entre todos y todas producimos, exigimos la implantación cuanto antes de una Renta Básica Universal que permita la vida digna de todas las personas.

COMUNICADO DA COORDINADORA DE CRENTES GALEG@S

 

O pasado sábado 26 de abril tivo lugar en Santiago de Compostela a Asemblea da Coordinadora de Crentes Galeg@s. Nela reunímonos membros de comunidades cristiás de base das zonas de A Coruña, Vigo, Santiago e Lugo para reflexionar sobre as “Actitudes e accións de rebeldía dos nosos grupos e comunidades”.

 

Despois de revisar as nosas vidas e as dos nosos colectivos á luz das “Rebeldías de Xesús de Nazaret”, renovamos os nosos compromisos de colaborar na transformación da sociedade nesta hora de rebeldías tan necesarias. Entre outras, queremos destacar especialmente dúas:

 

  1. Denunciamos que a situación actual de crise económica foi provocada polo sector financeiro do capitalismo e agrandada e estendida pola aplicación de políticas restritivas e de control do gasto público por parte da Unión Europea, que son a causa do sufrimento de millóns de persoas e familias empobrecidas por estas decisións. Por iso, ante as próximas eleccións europeas, pedimos á cidadanía que participe pero que non vote a ningún dos partidos que teñen apoiado este tipo de políticas.

 

  1. De cara a un reparto xusto da riqueza que entre todos e todas producimos, esiximos a implantación canto antes dunha Renda Básica Universal que permita a vida digna de tódalas persoas.

 

Santiago de Compostela, abril de 2014

   
© 2012 Redes Cristianas Suffusion theme by Sayontan Sinha